čtvrtek 27. března 2008

Aaau....

To je tak, když to s někým pečete :-D Teda, buchtu... Kamarádka má elektrickou troubu a já neznám tyhle věci, jak se nechat upéct v peci :-DD Zkrátka, nevěděla jsem, že nahoře je rozpálená spirála, nebo co to vlastně je a spálila se, auu..... V naší plynové to neví, no...
A nejde mi sundat prstýnek, béééé.... Snad mi prst neupadne :-DD Takže dnešní den je ve znamení foukaní bebíííí a horou špinavého nádobí, které čekají na tátu až se vrátí z práce...doufám, že to bude dneska.....

8 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

auuuuuuuuuuuu, teda to muší bolet jako k*áva ...... Doufám, že bude brzy líp!!

Michaela K. řekl(a)...

no tobe budiz omluvou, ze mas doma plynovou, ale ja idiot mam doma elektrickou a na spiralu si taky obcas sahnu a kdyz ne na ni, tak alespon na rozpaleny dvere a nebo si sahnu do varici vody. spaleniny jsou u nas doma na dennim poradku, naposled jsem se spalila parou z varny konvice, takze vim, ze to boli fakt jako ta kraaava. Ty to mas extra osklivy, tak at se to brzo zahoji ;-)

Monča řekl(a)...

teď je sobota-tak snad už prst zase OK! nevypadá to pěkně!! přeju brzký uzdravení :)))

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

auuu nemáš tak pracovat

čiřikaví řekl(a)...

no snad uz je zahojeno a priste uz budes davat pozor :) fotky jsou ale moc pekny !! nejen tahle - vsechny na strance :)

Petra Míčková řekl(a)...

auauauau...pro příště prosím nedávat až tak dokumentační,naskakuje mi z toho husí kůže! ;-)

Dadouch řekl(a)...

Jaaauuuvvvaaajjsss..... Snad je již lépe...

dib řekl(a)...

že prej příště budeš dávat pozor.. tak já pozor dávám, ale pálím se furt, ta spirála tam totiž děsně bláznivě spiráluje..
doufám, že už to máš dobré, peti..