čtvrtek 13. března 2008

Spešl pro Dib :-)

Dib, tady je BULIBÁNEK, ale řeknu ti, nadrbala jsem se s tím mohutně :-( a sama, prst na spouští, zápalka u hrdla, no brutus. A k tomu nic moc, budu muset moooooc trenovat!!


Takže, popisek toho co to je: Efektní vypalování zbytkového alkoholu. Každý si to může doma vyzkoušet. Po oslavách určitě zbydou prázdné láhve od alkoholu, tak je nevyhazujte a hlavně zašroubujte! Když je zábava v plném proudu a už máte prázdnou láhev a je tma, zahřejte ji. Většinou to má dělat žena mezi prsy :-D (dá se urychlit pod teplou vodou) Jak moc teplá má být, to si musíte odzkoušet, když jí přehřejete, plamínek se změní v plamen a rychle lahví projede. Když je studená, plamínek zhasne. Jak je zahřáto, připravte zápalky, zhasněte, odšroubujte víčko, zapalte zápalku a přiložte k hrdlu...... nad láhev se nenaklánět!
Nedařilo se mi nastavit foťák, takže pokud někdo ví jak fotit za tmy, byla bych vděčná za radu! Děkuji

8 komentářů:

dib řekl(a)...

petinko, ty jsi zlatá..
ondrejko to poznal, takže je to jasné, vyvedená fotka! nepochybuju, že to dalo zatraceně zabrat.. škoda přeškoda, že k fotce není přiřazený zvukový doprovod..
pro ostatní by to chtělo doplnit vysvětlovací popisek :-)

dib řekl(a)...

no tý jo... čím víc se na to dívám, tím víc žasnu.. kolkrát a kolik lahví jsi musela nahřívat??

Gabiks řekl(a)...

nějaký vysvětlení by možná bodlo ... nemám ani páru, co to na té fotce je ;-)

Věra Turoňová řekl(a)...

no tedy, vůbec nevím o co jde a tak vůbec nemůžu plnohodnotně ocenit to krušné focení :o)

Petinka řekl(a)...

Dib, měla jsem jen jednu láhev. První várka vyšla na 3x, pak jsem musela kapku dolít a zase na 3x....zahřívala jsem jen jednou, protože po každém zapálení jsem musela spíše chladit :-) Ale sama bych to už nefotila. Zkoordinovat všechny pohyby a po tmě :-D je fakt těžké

Petra řekl(a)...

To je zajímavé!Někdy zkusíme!

Ratu řekl(a)...

Jů, hned jsem Bulibánka poznala:-)
a hned se vynořili milé vzpomínky na Akci lopeník:-))

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

já už to čtu s popiskem stejně na to koukám jako jelen! :-D no nevadí, taková zábava mě asi mine, nicméně určitě si cením rozšíření obzorů - tohle si já osobně od projektu a návštěv přátelských blogů slibuji!!!