pondělí 17. března 2008

Hotovo!

Dnešní den byl ve znamení šití a šití.....a kapsář dokončen!! Normálně by na tom nebylo nic zvláštního, ale musím se přiznat, že jsem blázen...jednak nevlastním šicí stroj - já se ho bojím :-D fakt!!! Takže jsem to šila RUČNĚ. Opravdu magor, co?

5 komentářů:

Věra Turoňová řekl(a)...

Tedy... Ty jsi číslo !! Šít ručo, to je na velkou pochvalu !

čiřikaví řekl(a)...

teeda ja nez abych to sila rucne, tak bych prekonala strach z masiny (ktery vlastnim jako ty) a sla bych do toho... ale jsi sikovna !! asi taky casem zacnu sit / zatim o tom jen premyslim :)) a okoukavam

Lenka Pokorná řekl(a)...

Téda - kapsář je úžasný!!!!!!!!!!!
Já se stroje taky bála, ale teď jsem za něj fakt ráda!!! První co jsem jím ušila byl taky "kapsář" - spíš mantinel na zeď...
Ale - ruční šití má mnohem větší kouzlo a já si určitě mnohem víc cením ručně šitých věcí..

dib řekl(a)...

toš to teda nechápu ani náhodou.. to fakt jde??? uf! parádní kapsář!

Ratu řekl(a)...

peti tleskám , jsi borééééééééééééc, to muselo být stehů, šílenko:-)