středa 19. března 2008

Kruciš, bez chlapa, když mám plno lítání, jsou ty dny šíleně hektické!!! Ráno odvést Tomíka do školky, samozřejmě s námi cupitá i mladší syn, tudíš se cesta protáhne. Dneska jsem měla domluvené hlídání, abych mohla na cvičení, takže "rychle" ze školky domů. Hlídací strejda už čekal před barákem. Jen jsem si vzala batůžek a fičela jsem. Tomík musel jít po obědě ze školky domů, na půl druhé jsme měli naplánovanou logopedii, to znamenalo jít ze školky alespoň na půl hoďky domů....a jelikož už neměl kdo hlídat Vojtu po dobu co budu na logopedii, domluvila jsem se s paní doktorkou, že počkám na chodbě...V nějaké mladické nerozvážnosti jsem se rozhodla skočit do obchodu pro olej...tak tak jsem doběhla s Vojtíkem zpátky vyzvednout si Toma....Snad kolem třetí jsme dorazili domů a už nemělo smysl dávat Vojtu spát....ovšem, únava zvítězila....

6 komentářů:

Michaela K. řekl(a)...

tak to je dokonaly :-D

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

:-D se tu chechtám

čiřikaví řekl(a)...

:o)))))))) jak se tam brachove poskladaj co ?? :o)

Ratu řekl(a)...

teda, to jsou polohy, to ani kamasuztra nevymyslí:-)))

katth řekl(a)...

no, a ja marne dumam, jak se slozit u kompu, kdyz se mi zaviraji oci... jak proste ;)

dib řekl(a)...

:-) to je hned, no :-)