úterý 25. března 2008

Velikonoce pokračují

Většina lidí šla dnes do práce....my máme dovču!!! Stále jsme na Jižní Moravě a navštívili jsme další manželovy příbuzné...Tuto paní jsem viděla poprvé v životě...málem mi to přišlo, když vysvětlovali kdo to je, jako z Příšerek s.r.o. (kdo neví - pohádka...) - to je dcera sestry mé sestřenice - nebo tak nějak :-) Myslím, že mi říkali, že je to sestra manželovy babičky, tutíž teta....moc hodná paní, na svůj věk (78) čiperná, doma čisťoučko, voňavo... a hlavně, úplně v klidu snesla ty mé divočáky, ani okem nemrkla, když řádili, honili se.... zkrátka na přetrhnutí... svatá to žena!
Na téhle fotce se setkaly 4 generace....

3 komentáře:

Lucka73 řekl(a)...

Tak tyhle generační foky mi dycky dostanou..... neuvěřitelný, jak tenm koloběh času funguje ....

dib řekl(a)...

jo.. je to síla, mít velkou a dalekou rodinu..

Ratu řekl(a)...

tedya, já chvi mít taky rodinu an jižní moravě:-))