čtvrtek 6. března 2008

Přidávám se mezi Vás....

První text.....
první foto.....
Dlouho jsem zvažovala čím začít. Nejhorší bylo se rozhodnou, co chci vlastně dělat, ukazát, čím se pochlupit.... Zůstala jsem jen tupě zírat na nově vytvořený blog. Další pokus byly hodiny...zlákala mě krásně zelená limeta, navozující pocit chutě na něco šťavnatého, kyselkavého. Jojo, po zimě mi začaly chybět asi vitamíny. Po několika minutách, dlouhých minutách, jsem zjistila, že mám pusu olepenou od stékajících slin a nepříjemně mě začaly dráždit uzliny. Když si na to ještě teď vzpomenu, začínám mít stejný pocit. Limetka nebyl zrovna dobrý nápad a při pomyšlení, že na ní budu zírat rok, vyrašila mi kopřivka.


První foto.....né mé životní, ale dnešní :-) Rozhodně nemá evokovat k nějaké určité myšlence. Jen jsem dneska přehodinována a asi pro dnešní večer je to celková tečka.

2 komentáře:

Lucka73 řekl(a)...

Nááhodou -docela symbolické pro začátek projektu ... budeš zaznamenávat, "jak jde čas". Tak ti moc přeju, ať ti to jde, máš pevnou ruku, jasný oko, dobrý světlo ahlavu plnou nápadů k focení!!!!

dib řekl(a)...

ahoj petinko! prima, že ses nechala taky strhnout :-) přeju ti, ať tě to baví.